Завдання для дистанційного навчання з 26.04 по 30.04

 

Понеділок 26.04

 

Українська мова

Прислівники близькі й протилежні за значенням.

Сторінка 173 вправа 394.

 

Математика

Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа.

Виконати номер 1057, 1059 сторінка 165.

 

Літературне читання

Микола Сингаївський

«Дощ із краплі починається» (Напам’ять)

Сторінка 184.

 

Природознавство

Гори Карпати.

Сторінка 147-151.

 

Вівторок 27.04

 

Природознавство

Кримські гори.

Сторінка 151-154.

 

Математика

Знаходження значень виразів на сумісні дії.

Сторінка 166 номер 1065, 1066.

 

Трудове навчання

Виготовлення і декорування сумочки.

 

Музичне мистецтво

М. Глінка «Гуде вітер вельми в полі» 



 

Русский язык

Художественные средства текста.

Страница 155 упражнение 389.

 

Середа 28.04

 

Я у світі

Європейський Союз – співтовариство народів Європи. 



 

Математика

Знаходження значень виразів на сумісні дії.

Виконати завдання номер 1074, 1075 сторінка 166.

 

Українська мова

Поширення речень прислівниками.

Виконати вправу 398 сторінка 174.

 

Літературне читання

«У трамваї» (Позакласне читання) Сторінка 118-119, переказ.

 

Фізична культура

Руханка 


 

Четвер 29.04

 

Літературне читання

«Чемний герой» (Позакласне читання) сторінка 120.

 

Українська мова

Побудова речень з однорідними членами,

вираженими прислівниками.

Сторінка 176 вправа 402.

 

Математика

Знаходження значень виразів на сумісність дії з багатоцифровими числами.

Сторінка 167 номер 1083, 1084.

 

Фізична культура

 

Руханка.



 

П’ятниця 30.04

 

Математика

Закріплення вивченого.

 

Літературне читання

«Негарна звичка»

(Позакласне читання) сторінка 121- 122.

 

Основи здоров’я

Виконання проекту з формування корисної звички.

Сторінка 153.

 

ОТМ

Поняття про оформлення вітрин.

«Вітрини магазинів» 



 

Фізична культура

Руханка



 

Виховна година

Чорнобиль – наш вічний спомин та вічний біль.

26 квітня – день вшанування пам’яті учасників ліквідації наслідків катастрофи. 



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар